شیبا و مایکروسافت وارد همکاری می‌شوند؟

توییتی که مایکروسافت منتشر کرده، سبب واکنش جامعه شیبا اینو شده و حدس و گمان‌های بسیار زیادی را به وجود آورده است.

اکانت رسمی توییتر مایکروسافت، شوخی عجیب و کوتاهی درباره سگ‌ها انجام داد‌. متن این توییت به شرح زیر است:

«دو نوع سگ در جلسات تیم وجود دارد»

به گزارش وبسایت یوتودِی، بسیاری بر این باورند که این توییت می‌تواند اشاره‌ای به میم‌کوین‌های محبوب و شیبا اینو داشته باشد. در حال حاضر پاسخ‌ها و واکنش‌های بسیار زیادی نسبت به این توییت مشاهده می‌شود. بخش زیادی از این واکنش‌ها از طرف اعضای جامعه شیبا اینو است. برخی پیش‌بینی کرده‌اند که به زودی مایکروسافت و شیبا اینو پروژه‌های مشترکی آغاز خواهند کرد.

مایکروسافت پذیرش بیت کوین را در اواخر سال 2014 آغاز کرد و جزو شرکت‌های پیشگام در این زمینه محسوب می‌شود. همچنین بر اساس یک آگهی استخدامی که اوایل فوریه امسال منتشر شد، مایکروسافت در حال توسعه پروژه‌هایی در حوزه وب ۳ است.

ماه گذشته نیز این غول فناوری اعلام کرد که شرکت هلدینگ بازی‌های ویدئویی Activision Blizzard را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. هدف مایکروسافت از این اقدام حضوری قوی‌تر در دنیای متاورس است. کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در حال بررسی جزییات این معامله بزرگ است.

در اواخر نوامبر، شیبا اینو همکاری با دیوید ولک، معاون سابق شرکت اکتیویژن بلیزارد را شروع کرد. طبق گزارش U.Today، انتظار می‌رود تیم Shiba Inu پروژه متاورس خود را در روزهای آینده در دسترس کاربران قرار دهد. در همین حال، تیم توسعه این میم کوین اعلام کرد که به زودی امکان خرید زمین‌های مجازی شیبا فراهم خواهد شد. این خبر سبب افزایش قیمت توکن دوم این تیم، یعنی LEASH شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.