پیش‌بینی قیمت بیت کوین (هفته اول اسفند)

در چند روز اخیر، بیت کوین نتوانست سطوح بالاتر از سطح حمایتی ۴۲ هزار دلار را حفظ کند و قیمت این ارز دیجیتال به زیر حمایت ۴۰ هزار دلاری سقوط کرد. در حال حاضر، ارز دیجیتال برتر جهان وارد یک منطقه نزولی شده و حتی حمایت ۳۹،۵۰۰ دلاری را هم از دست داده است.

به گزارش سایت نیوز بی‌تی‌سی، در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در سطوح قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به سطح ۳۹،۵۰۰ دلار نیز در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

bitcoin-breaks-40k-bearish

نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین.

در مسیر صعودی، اولین مقاومت پیش روی بیت کوین، سطح ۳۹،۳۰۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۳۹،۵۰۰ دلار و سپس، در نزدیکی سطح ۴۰ هزار دلار قرار دارد.

افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از مقاومت ۴۰ هزار دلاری، می‌تواند رشد قیمتی بیشتر این ارز دیجیتال را به همراه داشته باشد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۰،۴۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد که در صورت غلبه بر آن، قیمت بیت کوین می‌تواند به سمت سطح ۴۱،۲۰۰ دلار حرکت کند.

در مقابل، اگر بیت کوین نتواند به بالای منطقه مقاومتی ۳۹،۵۰۰ دلار صعود کند، ممکن است ضررهای بیشتری را متحمل شود. در مسیر نزولی، اولین حمایت فوری نزدیک به سطح ۳۸،۵۰۰ دلار و پس از آن، در نزدیکی سطح ۳۸ هزار دلار قرار دارد. در صورتی که بیت کوین حمایت ۳۸ هزار دلاری را هم از دست بدهد، قیمت آن ممکن است تا ۳۶،۸۰۰ دلار سقوط کند.

شاخص‌های تکنیکال

  • شاخص مکدی (MACD) ساعتی – شاخص MACD اکنون در حال از دست دادن موقعیت خود در منطقه صعودی است.
  • شاخص قدرت نسبی (RSI) ساعتی – شاخص RSI برای BTC/USD بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایتی اصلی – ۳۸،۵۰۰ دلار و به دنبال آن، ۳۸ هزار دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۳۹،۵۰۰ دلار، ۴۰ هزار دلار و ۴۰،۴۵۰ دلار.
مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.