بیبی دوج، شیبای دوم می‌شود؟

پس از دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) که در سال 2021 بسیار خبرساز شدند و رشد‌های خوبی را نیز تجربه کردند، حالا نوبت به بی‌بی دوج رسیده است!

به گزارش وبسایت کریپتو گلوب، روز جمعه 18 فوریه، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی جهان، یعنی هاوبی، اعلام کرد که از میم کوین بی‌بی دوج پشتیبانی خواهد کرد!

میم کوین Baby Doge یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین Community ها را دارد، این پروژه حدود 1 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

بی‌بی دوج در ژوئن سال 2021 راه‌اندازی شد و در مدتی کم، توانست رشد بسیار زیادی را داشته باشد!

این میم کوین (Meme Coin) بر روی شبکه بلاک‌چین بایننس چین (Binance Chain) راه‌اندازی شده و به همین دلیل هزینه تراکنش بسیار پایینی دارد و همچنین سرعت تراکنش‌های آن بسیار قابل قبول است.

این میم کوین توسط جامعه طرفداران دوج کوین راه‌اندازی شده و پشتیبانی می‌شود و توانسته است از پدر خود، یعنی دوج کوین، عملکرد بهتری داشته باشد.

همان‌طور که می‌دانید، آقای ایلان ماسک (Elon Musk) یکی از مدافعان دوج کوین بود و توانست باعث رشد قیمتی آن شود، حالا این‌که ماسک، از این پروژه نیز پشتیبانی خواهد کرد یا نه، جای بحث دارد!

بر اساس اطلاعیه صرافی هاوبی، امکان واریز بی‌بی دوج کوین به این صرافی از تاریخ 18 فوریه ممکن بوده است. همچنین امکان برداشت این میم کوین از 19 فوریه ساعت 14:00 UTC ممکن است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.